Změna hesla na dálku telefonicky / zapomenuté heslo ?

Popis problému (otázka, symptom...)

https://ist.cvut.cz/podpora/navody/zmena-hesla-telefonicky/

Řešení

Provoz telefonického HelpDesku v pracovní dny 9:00 – 15:00

Pokud jste zaměstnanec:

  1. Kontaktujte předem svého vedoucího nebo IT pracovníka fakulty nebo součásti ČVUT, který Vás zná a má právo vydávat Hesla ČVUT.
  2. Sdělte mu, že máte problém s heslem a upozorněte ho, že bude kontaktován HelpDeskem VIC pro ověření.
  3. Následně volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
  4. Následně HelpDesk VIC ověří u Vašeho vedoucího, že jste ho požádal o potvrzení problému s Heslem ČVUT.
  5. V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.

Pokud nejste zaměstnanec:

  1. Volejte na číslo HelpDesku VIC +420 22435 9779 kde budete vyzváni k odpovědi na několik kontrolních otázek.
  2. V případě splnění všech podmínek Vám bude Heslo sděleno pomocí SMS na Vaše telefonní číslo.
FAQ#435   Autorizace     změna hesla; na dálku; telefonicky; zapomenuté; heslo   26.3.2020 (16:03)  Tomáš Vávra  
FAHE v2.1 (master/0c6875f4/2017-01-06/12:00) © 2015,2016 by JŠ