Přihlášení složek IMAP k odběru

Popis problému (otázka, symptom...)

Řešení

Většina klientů umožňuje definovat "odebírání" složek ze serveru pošty při použití protokolu IMAP. To, že složka není vidět mezi vašimi složkami neznamená, že složka na serveru neexistuje. Takto si můžete přihlásit složky, které nevidíte, nebo naopak neodebírat složky pošty, se kterými nepracujete, nebo je prostě v seznamu složek mít nechcete.

Portál MY.fs.cvut.cz (Horde)
V poště zvolte menu Operace ve složkách a vyberte položku Zobrazit všechny schránky. Pak v kontextovém menu nad každou složkou můžete aktivovat volbu Přihlásit nebo Odhlásit.

Nastavení pro Outlook
Návod naleznete na stránkách https://support.microsoft.com/cs-cz/office/32103602-a568-4499-9d25-54fe236aee6a

Nastavení pro Mozilla Thunderbird
V kontextovém menu poštovního účtu (v levé části klikněte pravým talčítkem na názvu účtu) zvolte položku Správce odebírání

 objeví se okno s nastavením, ve kterém nejdříve zvolte Obnovit a pak vyberte složky, které chcete odebírat (nebo nechcete) a potvrďte OK

FAQ#293   EMAIL     imap,folder,schránka,složka   16.7.2023 (15:07)  Jiří Šolc  
FAHE v2.1 (master/883e3d93/2022-05-23/12:17) © 2015,2016 by JŠ