Nastavení přeposílání emailu

Tento článek neplatí od 15.4.2021.

Popis problému (otázka, symptom...)

Jak se nastaví přeposílání emailu?

Řešení

Přeposílání emailů ze školní emailové adresy (typicky Jmeno.Prijmeni@fs.cvut.cz) si nastavíte v systému DUPS.

Zasílání na jinou než školní poštovní schránku není DOČASNĚ umožněno (a to ani v rámci filtrů na portálu my.fs.cvut.cz).

Někteří poskytovatelé umožňují stahování emailů z externích schránek. Pokud tedy ponecháte emaily doručovat do školní schránky a zadáte ve své externí schránec (Seznam, Gmail..) stahování emailů z jiné (školní) schránky zajistíte tím doručení do jedné schránky, tedy svým způsobem "přesměrování" Upozornění: V této variantě musíte zadat přihlašovací údaje ke kontu na ČVUT a váš poskytovatel tak bude mít uloženo vaše jméno a heslo ve svém systému! Tedy svoje přihlašovací údaje svěříte společnosti Google, Seznam apod - a to na SVOJI odpovědnost.

Důvody nemožnosti přeposílání emailů:

Na finálním řešení správy a přeposílání emailů pracujeme, omlouváme se za komplikace.

FAQ#342   EMAIL     email,preposilani,forward   15.4.2020 (17:04)  Jiří Šolc  
FAHE v2.1 (master/0c6875f4/2017-01-06/12:00) © 2015,2016 by JŠ