Nastavení filtru ''dovolená" pro zasílání automatické odpovědi v době nepřítomnosti.
Po přihlášení do poštovního rozhraní HORDE (my.fs.cvut.cz)
1. V horním menu zvolíme "Pošta" a následně podmenu "Filtry"
2. V levém menu zvolíme "Dovolená"
3. Nastavíme položky
- Začátek nepřítomnosti
- Konec nepřítomnosti
- Předmět zprávy v nepřítomnosti (text automatické emailové zprávy
- Důvod (text automatické emailové zprávy) (je možné používat proměnné %STARTDATE% a %ENDDATE%, které budou v textu emailu automaticky nahrazeny hodnotami vyplněnými výše)
4. Přepneme se na "Rozšířená nastavení" a zkontrolujeme pole Moje poštovní adresa. Musí obsahovat správně vyplněnou adresu, případně na dalších řádcích i další adresy, které se doručují do schránky. Pokud email bude doručen na adresu, která není v seznamu nebude ani odesláno hlášení o dovolené! Musí tam být tedy minimálně oficiální adresa (většinou Jmeno.Prijmeni@fs.cvut.cz)
5. Pokud nechceme někomu zasílat tento automatický email vyplníme jeho emailovou adresu v tomto poli. Vždy jednu adresu na řádek. Typicky například adresy robotů zasílajících informace z bank, adresu helpdesku helpdesk@fs.cvut.cz apod.
6. Pro uložení a aktivaci filtru zvolíme "Uložit a povolit". Jako potvrzení by se mělo objevit zelené okénko Skript byl úspěšně aktivován. Pokud se objeví nějaká chybová hláška, zkontrolujte si typicky svoje filtrovací pravidla, asi tam někde budete mít chybu.